Το καλάθι είναι άδειο
Legendary Marvel
053334803663
53334803663
UPD80365
Εξαντλήθηκε
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο
Το Legendary: A Marvel Deck Building Game διαδραματίζεται στο σύμπαν της Marvel Comics. Για να ρυθμίσετε το παιχνίδι, οι παίκτες επιλέγουν έναν εγκέφαλο κακό (Magneto, Loki, Dr. Doom, κ.λπ.), στοιβάζουν τις κάρτες επίθεσης του συγκεκριμένου κακού κάτω από αυτό και, στη συνέχεια, τροποποιούν την τράπουλα του κακού όπως χρειάζεται, με βάση το συγκεκριμένο σχέδιο του κακοποιού. Στη συνέχεια, οι παίκτες επιλέγουν μια σειρά από τράπουλες ηρώων – Spider-Man, Hulk, Cyclops, Wolverine, κ.λπ. – και τις ανακατεύουν μαζί. Δεδομένου ότι οι παίκτες χρησιμοποιούν μόνο μια χούφτα τράπουλα ηρώων από τα δεκαπέντε που περιλαμβάνονται, η τράπουλα των ηρώων μπορεί να διαφέρει πολύ ως προς το τι είναι διαθέσιμο.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες θα στρατολογήσουν ισχυρές κάρτες ήρωες για να τις προσθέσουν στην τράπουλα τους, προκειμένου να χτίσουν μια ισχυρότερη και πιο πολυμήχανη τράπουλα. Οι παίκτες πρέπει να χτίσουν τόσο τις δυνάμεις στρατολόγησης τους (για να στρατολογήσουν περισσότερους ήρωες) όσο και την ικανότητά τους να πολεμήσουν (να πολεμήσουν τους κακούς που συνεχίζουν να εμφανίζονται για να προκαλούν προβλήματα). Οι παίκτες στρατολογούν ήρωες από μια σειρά πέντε φύλλων, με κενά κουλοχέρηδες να ξαναγεμίζονται ανάλογα με τις ανάγκες. Στην αρχή της σειράς ενός παίκτη, αποκαλύπτει έναν κακό και τον προσθέτει στη σειρά των κακών. Αυτή η σειρά έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων και αν γεμίσει, ο πρώτος κακός που έφτασε δραπετεύει, τιμωρώντας πιθανώς τους ήρωες με κάποιο τρόπο. Μερικοί κακοί αναλαμβάνουν επίσης μια ενέργεια όταν εμφανίζονται για πρώτη φορά, όπως η απαγωγή ενός αθώου περαστικού. Η τράπουλα των κακών περιέχει επίσης κάρτες "master strike" και όποτε εμφανίζεται ένα από αυτά, ο κακός άρχοντας (που ελέγχεται από το παιχνίδι) αναλαμβάνει μια δράση μπόνους.
Καθώς οι παίκτες παλεύουν και νικούν τους κακούς, μαζεύουν αυτές τις κάρτες, οι οποίες θα αξίζουν πόντους στο τέλος του παιχνιδιού. Οι παίκτες μπορούν επίσης να πολεμήσουν τον εγκέφαλο. εάν ένας παίκτης έχει αρκετή δύναμη μάχης, διεκδικεί ένα από τα φύλλα επίθεσης κάτω από τον εγκέφαλο, κάτι που έχει ιδιαίτερη επίδραση στο παιχνίδι. Αν διεκδικηθούν όλα αυτά τα φύλλα, το παιχνίδι τελειώνει και οι παίκτες μετρούν τους πόντους τους για να δουν ποιος κερδίζει. Εάν, ωστόσο, ο εγκέφαλος ολοκληρώσει το σχέδιό του – έχοντας, για παράδειγμα, διαφυγή συγκεκριμένου αριθμού κακών ή επιβάλλοντας έναν συγκεκριμένο αριθμό πληγών στους ήρωες – τότε οι παίκτες χάνουν όλοι.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες θα στρατολογήσουν ισχυρές κάρτες ήρωες για να τις προσθέσουν στην τράπουλα τους, προκειμένου να χτίσουν μια ισχυρότερη και πιο πολυμήχανη τράπουλα. Οι παίκτες πρέπει να χτίσουν τόσο τις δυνάμεις στρατολόγησης τους (για να στρατολογήσουν περισσότερους ήρωες) όσο και την ικανότητά τους να πολεμήσουν (να πολεμήσουν τους κακούς που συνεχίζουν να εμφανίζονται για να προκαλούν προβλήματα). Οι παίκτες στρατολογούν ήρωες από μια σειρά πέντε φύλλων, με κενά κουλοχέρηδες να ξαναγεμίζονται ανάλογα με τις ανάγκες. Στην αρχή της σειράς ενός παίκτη, αποκαλύπτει έναν κακό και τον προσθέτει στη σειρά των κακών. Αυτή η σειρά έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων και αν γεμίσει, ο πρώτος κακός που έφτασε δραπετεύει, τιμωρώντας πιθανώς τους ήρωες με κάποιο τρόπο. Μερικοί κακοί αναλαμβάνουν επίσης μια ενέργεια όταν εμφανίζονται για πρώτη φορά, όπως η απαγωγή ενός αθώου περαστικού. Η τράπουλα των κακών περιέχει επίσης κάρτες "master strike" και όποτε εμφανίζεται ένα από αυτά, ο κακός άρχοντας (που ελέγχεται από το παιχνίδι) αναλαμβάνει μια δράση μπόνους.
Καθώς οι παίκτες παλεύουν και νικούν τους κακούς, μαζεύουν αυτές τις κάρτες, οι οποίες θα αξίζουν πόντους στο τέλος του παιχνιδιού. Οι παίκτες μπορούν επίσης να πολεμήσουν τον εγκέφαλο. εάν ένας παίκτης έχει αρκετή δύναμη μάχης, διεκδικεί ένα από τα φύλλα επίθεσης κάτω από τον εγκέφαλο, κάτι που έχει ιδιαίτερη επίδραση στο παιχνίδι. Αν διεκδικηθούν όλα αυτά τα φύλλα, το παιχνίδι τελειώνει και οι παίκτες μετρούν τους πόντους τους για να δουν ποιος κερδίζει. Εάν, ωστόσο, ο εγκέφαλος ολοκληρώσει το σχέδιό του – έχοντας, για παράδειγμα, διαφυγή συγκεκριμένου αριθμού κακών ή επιβάλλοντας έναν συγκεκριμένο αριθμό πληγών στους ήρωες – τότε οι παίκτες χάνουν όλοι.
Κατασκευαστής:







