Lewis & Clark: The Expedition
Στις 30 Νοεμβρίου 1803, οι Ηνωμένες Πολιτείες αγόρασαν τη Λουιζιάνα από τον Ναπολέοντα. Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τόμας Τζέφερσον αποφάσισε να στείλει δύο εξερευνητές – τη Μέριγουέδερ Λιούις και τον Γουίλιαμ Κλαρκ – για να ανακαλύψουν αυτή την τεράστια ινκόγκνιτα.
Lewis & Clark είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι στο οποίο κάθε παίκτης διαχειρίζεται μια αποστολή που προορίζεται να διασχίσει τη βορειοαμερικανική ήπειρο. Στόχος τους είναι να είναι οι πρώτοι που θα φτάσουν στον Ειρηνικό. Ο καθένας έχει το δικό του Corps of Discovery που θα συμπληρωθεί από τους ιθαγενείς Αμερικανούς και τους παγιδευτές που συναντήθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Πρέπει να διαχειρίζεται έξυπνα τους χαρακτήρες του και επίσης τους πόρους που βρίσκει στην πορεία. Προσοχή, μερικές φορές η λιτότητα είναι καλύτερη από την αφθονία.
Lewis & Clark διαθέτει κάρτες διπλής χρήσης. Για να ενεργοποιηθεί, μια κάρτα πρέπει να συνδυαστεί με μια άλλη, η οποία δεν θα είναι διαθέσιμη για λίγο. Έτσι, οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι με ένα συνεχές δίλημμα: να παίξουν ένα χαρτί ή να το θυσιάσουν. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, κάθε παίκτης αποκτά κάρτες χαρακτήρων που μεγαλώνουν το χέρι του, δημιουργώντας ένα πλήρωμα που του δίνει περισσότερες επιλογές, αλλά πρέπει να βελτιστοποιηθεί καθώς θα ανακυκλώνει τις κάρτες του πιο αργά. Αυτός ο νέος μηχανισμός «χειροποίητης κατασκευής» ταιριάζει πολύ με το ιστορικό υπόβαθρο.
Δεδομένου ότι ο στόχος του παιχνιδιού είναι να είναι ο πρώτος στην ακτή του Ειρηνικού, ο συγχρονισμός και η ευκαιριακή χρήση των θέσεων των άλλων παικτών είναι καθοριστικής σημασίας.