Oath: Chronicles of Empire and Exile
Σε Oath , ένας έως έξι παίκτες καθοδηγούν την πορεία της ιστορίας σε μια αρχαία χώρα. Οι παίκτες μπορεί να αναλάβουν το ρόλο των πρακτόρων που ενισχύουν την παλιά τάξη ή σχέδιο για να καταστρέψουν το βασίλειο. Οι συνέπειες ενός παιχνιδιού θα κυματιστούν σε αυτά που ακολουθούν, αλλάζοντας τους πόρους και τις ενέργειες που μπορεί να έχουν στη διάθεσή τους οι μελλοντικοί παίκτες και ακόμη και αλλάζοντας τη βασική συνθήκη νίκης του παιχνιδιού.
Εάν ένας παίκτης πάρει τον έλεγχο φλερτάροντας την αναρχία και τη δυσπιστία, οι μελλοντικοί παίκτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν μια γη που κατακλύζεται από κλέφτες και μικρούς πολέμαρχους. Σε ένα μεταγενέστερο παιχνίδι, ένας πολέμαρχος μπορεί να επιχειρήσει να ιδρύσει μια δυναστεία, δημιουργώντας μια σειρά από ηγεμόνες που μπορεί να διαρκέσουν γενιές ή να συντριβούν από την άνοδο μιας τρομερής, απόκρυφης λατρείας.
Σε Όρκος , δεν υπάρχουν φανταχτερά κόλπα παραγωγής, μηχανισμοί υποβοηθούμενοι από εφαρμογές ή τεχνάσματα παραγωγής. Το παιχνίδι μπορεί να μηδενιστεί ανά πάσα στιγμή και δεν απαιτεί την ίδια ομάδα παιχνιδιού από το ένα παιχνίδι στο άλλο. Ένας παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλήρη λειτουργία σόλο για να παίξει πολλές γενιές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει το ίδιο αντίγραφο του παιχνιδιού για το Σάββατο το βράδυ του παιχνιδιού με φίλους. Δεν υπάρχουν σεναριακές αφηγήσεις ή προκαθορισμένα τελικά σημεία. Το ιστορικό ενσωματωμένο σε κάθε αντίγραφο του Ορκος θα γίνει τόσο μοναδικός όσο και οι παίκτες που βοήθησαν στην κατασκευή του.