Το καλάθι είναι άδειο
Κάτω από έναν λαμπερό ήλιο τον 4ο αιώνα π.Χ., έμποροι έρχονται από όλες τις γωνιές της Μεσογείου στην Κόρινθο για να πουλήσουν τα αγαθά τους. Τα περσικά χαλιά, το κρητικό ελαιόλαδο, τα ρωμαϊκά σταφύλια και τα αιγυπτιακά μπαχαρικά εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους εμπόρους. Οι παίκτες έχουν μερικές εβδομάδες για να εξασφαλίσουν τη θέση τους στην Κορινθιακή παράδοση ως ο πιο έμπειρος έμπορος!
Το Corinth είναι ένα παιχνίδι roll-and-write παρόμοιο με μια έκδοση μόνο με ζάρια του επιτραπέζιου παιχνιδιού Yspahan. Στην αρχή μιας στροφής, ο ενεργός παίκτης ρίχνει εννέα ζάρια, στη συνέχεια τοποθετεί όλα τα ζάρια με την υψηλότερη αξία στο χρυσό διάστημα στην κορυφή του γραφήματος και, στη συνέχεια, αρχίζει να τοποθετεί ζάρια από το κάτω μέρος του γραφήματος προς τα πάνω, με κάθε τιμή τα ζάρια βρίσκονται σε ξεχωριστό επίπεδο.
Ο ενεργός παίκτης παίρνει όλα τα ζάρια σε ένα επίπεδο και μετά τη δράση που σχετίζεται με αυτό το επίπεδο. Το κορυφαίο επίπεδο δίνει στον παίκτη τόσο χρυσό όσο και ο αριθμός των ζαριών που πήρε. Το κάτω επίπεδο δίνει κατσίκες αντί για χρυσό. και τα μεσαία επίπεδα επιτρέπουν σε έναν παίκτη να παραδώσει αγαθά σε διάφορους πάγκους της αγοράς στο προσωπικό του φύλλο παίκτη ίσο με τα ζάρια που ζητήθηκαν. (Έχετε τέσσερα χρώματα στους πάγκους της αγοράς και μόλις αρχίσετε να μαρκάρετε, ας πούμε, χαλιά σε μια από τις μπλε περιοχές, πρέπει να ολοκληρώσετε τη σήμανση όλων των χαλιών σε αυτήν την περιοχή προτού αρχίσετε να μαρκάρετε μια άλλη μπλε περιοχή.)
Ο ενεργός παίκτης μπορεί να ξοδέψει χρυσό για να ρίξει έως και τρία επιπλέον κίτρινα ζάρια και έτσι να αυξήσει τις πιθανότητες να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. Εάν ο ενεργός παίκτης δεν πάρει κανένα από αυτά τα κίτρινα ζάρια, αφαιρούνται από το παιχνίδι, εμποδίζοντας άλλους να επωφεληθούν σε βάρος αυτού του παίκτη.
Αντί να μαρκάρετε χρυσό, κατσίκες ή αγαθά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αξία του ζαριού ή του ζαριού που διεκδικείτε (1-6) για να μετακινήσετε τον διαχειριστή στο προσωπικό σας φύλλο αγώνα. Ο διαχειριστής ξεκινά στη μέση ενός πλέγματος 5x5 στο φύλλο σας και πρέπει να το μετακινήσετε τόσα κενά όσες και ο αριθμός των κουκκίδων στην τιμή της μήτρας που ζητήσατε, χωρίς να διασχίσετε καμία γραμμή που είχατε σχεδιάσει προηγουμένως. Μπορείτε να πληρώσετε 1 χρυσό για να μετακινήσετε τον διαχειριστή έναν περισσότερο ή έναν λιγότερο χώρο και μπορείτε να πληρώσετε όσο χρυσό θέλετε για να το κάνετε αυτό. Μπορείτε να λάβετε χρυσό, κατσίκες ή αγαθά από εκεί που σταματά ο διαχειριστής, αλλά πέρα από αυτό, μπορείτε να κερδίσετε πόντους. Όταν ο αεροπόρος σταματά σε ένα γωνιακό χώρο αυτού του πλέγματος, μετράτε τον αριθμό των κενών που έχουν κυκλωθεί σε αυτό το σημείο, με μερικά κενά να μετρούν δύο φορές, και στη συνέχεια σημειώνετε αυτόν τον αριθμό, σημειώνοντας τόσους πόντους στο τέλος του παιχνιδιού. Εάν σταματήσετε σε μια άλλη γωνία αργότερα, κάνετε ξανά το ίδιο πράγμα, κάτι που συνδυάζει την αξία όλων των προηγούμενων κινήσεών σας.
Μπορείτε να ξοδέψετε χρυσό ή κατσίκες για να κατασκευάσετε κτίρια που σας δίνουν μπόνους δυνάμεις, όπως η συλλογή δύο επιπλέον χρυσού κάθε φορά που συλλέγετε χρυσό ή η μετακίνηση του διαχειριστή σε δύο θέσεις περισσότερο ή λιγότερο χωρίς να πληρώσετε.
Μετά από 16 στροφές (με τέσσερις παίκτες) ή 18 στροφές (με δύο ή τρεις παίκτες), το παιχνίδι τελειώνει και μετράτε πόντους για τα αγαθά που παραδόθηκαν, τους χώρους που επισκέφτηκε ο διαχειριστής, τα κτίρια που κατασκευάστηκαν και τις κατσίκες και τον χρυσό ακόμα.
Το Corinth είναι ένα παιχνίδι roll-and-write παρόμοιο με μια έκδοση μόνο με ζάρια του επιτραπέζιου παιχνιδιού Yspahan. Στην αρχή μιας στροφής, ο ενεργός παίκτης ρίχνει εννέα ζάρια, στη συνέχεια τοποθετεί όλα τα ζάρια με την υψηλότερη αξία στο χρυσό διάστημα στην κορυφή του γραφήματος και, στη συνέχεια, αρχίζει να τοποθετεί ζάρια από το κάτω μέρος του γραφήματος προς τα πάνω, με κάθε τιμή τα ζάρια βρίσκονται σε ξεχωριστό επίπεδο.
Ο ενεργός παίκτης παίρνει όλα τα ζάρια σε ένα επίπεδο και μετά τη δράση που σχετίζεται με αυτό το επίπεδο. Το κορυφαίο επίπεδο δίνει στον παίκτη τόσο χρυσό όσο και ο αριθμός των ζαριών που πήρε. Το κάτω επίπεδο δίνει κατσίκες αντί για χρυσό. και τα μεσαία επίπεδα επιτρέπουν σε έναν παίκτη να παραδώσει αγαθά σε διάφορους πάγκους της αγοράς στο προσωπικό του φύλλο παίκτη ίσο με τα ζάρια που ζητήθηκαν. (Έχετε τέσσερα χρώματα στους πάγκους της αγοράς και μόλις αρχίσετε να μαρκάρετε, ας πούμε, χαλιά σε μια από τις μπλε περιοχές, πρέπει να ολοκληρώσετε τη σήμανση όλων των χαλιών σε αυτήν την περιοχή προτού αρχίσετε να μαρκάρετε μια άλλη μπλε περιοχή.)
Ο ενεργός παίκτης μπορεί να ξοδέψει χρυσό για να ρίξει έως και τρία επιπλέον κίτρινα ζάρια και έτσι να αυξήσει τις πιθανότητες να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. Εάν ο ενεργός παίκτης δεν πάρει κανένα από αυτά τα κίτρινα ζάρια, αφαιρούνται από το παιχνίδι, εμποδίζοντας άλλους να επωφεληθούν σε βάρος αυτού του παίκτη.
Αντί να μαρκάρετε χρυσό, κατσίκες ή αγαθά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αξία του ζαριού ή του ζαριού που διεκδικείτε (1-6) για να μετακινήσετε τον διαχειριστή στο προσωπικό σας φύλλο αγώνα. Ο διαχειριστής ξεκινά στη μέση ενός πλέγματος 5x5 στο φύλλο σας και πρέπει να το μετακινήσετε τόσα κενά όσες και ο αριθμός των κουκκίδων στην τιμή της μήτρας που ζητήσατε, χωρίς να διασχίσετε καμία γραμμή που είχατε σχεδιάσει προηγουμένως. Μπορείτε να πληρώσετε 1 χρυσό για να μετακινήσετε τον διαχειριστή έναν περισσότερο ή έναν λιγότερο χώρο και μπορείτε να πληρώσετε όσο χρυσό θέλετε για να το κάνετε αυτό. Μπορείτε να λάβετε χρυσό, κατσίκες ή αγαθά από εκεί που σταματά ο διαχειριστής, αλλά πέρα από αυτό, μπορείτε να κερδίσετε πόντους. Όταν ο αεροπόρος σταματά σε ένα γωνιακό χώρο αυτού του πλέγματος, μετράτε τον αριθμό των κενών που έχουν κυκλωθεί σε αυτό το σημείο, με μερικά κενά να μετρούν δύο φορές, και στη συνέχεια σημειώνετε αυτόν τον αριθμό, σημειώνοντας τόσους πόντους στο τέλος του παιχνιδιού. Εάν σταματήσετε σε μια άλλη γωνία αργότερα, κάνετε ξανά το ίδιο πράγμα, κάτι που συνδυάζει την αξία όλων των προηγούμενων κινήσεών σας.
Μπορείτε να ξοδέψετε χρυσό ή κατσίκες για να κατασκευάσετε κτίρια που σας δίνουν μπόνους δυνάμεις, όπως η συλλογή δύο επιπλέον χρυσού κάθε φορά που συλλέγετε χρυσό ή η μετακίνηση του διαχειριστή σε δύο θέσεις περισσότερο ή λιγότερο χωρίς να πληρώσετε.
Μετά από 16 στροφές (με τέσσερις παίκτες) ή 18 στροφές (με δύο ή τρεις παίκτες), το παιχνίδι τελειώνει και μετράτε πόντους για τα αγαθά που παραδόθηκαν, τους χώρους που επισκέφτηκε ο διαχειριστής, τα κτίρια που κατασκευάστηκαν και τις κατσίκες και τον χρυσό ακόμα.
Κατασκευαστής: